W pakiecie z moim indywidualnym wsparciem!
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego Twoje kursy online i e-booki się nie sprzedają? Masz ochotę rzucić to wszystko, ale z drugiej strony wiesz, że rezygnując ze sprzedaży swojego kursu czy e-booka, będziesz tkwił w tym samym miejscu co teraz, pracując usługowo po kilkanaście godzin dziennie, wliczając w to weekendy!
Inaczej mówiąc, dalej będziesz sprzedawał swój czas za pieniądze 😔
Niestety jeśli nic nie zmienisz, to taka sytuacja zacznie mocno wpływać na Twoją pewność siebie i wiarę w swoje możliwości! A może już tak jest…
Przecież miało być tak prosto, prawda? Miałeś tylko stworzyć swój kurs online lub e-book i ludzie powinni go kupować!
Niestety, tak to jest przedstawiane przez większość “ekspertów” czy “guru”, którzy chcą Ci po prostu wcisnąć swój kolejny kurs online…
Prawda jednak jest taka, że jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty cyfrowe, musisz się zaangażować i potraktować to jako biznes! Nie uciekniesz od tego…
Na szczęście jeśli jesteś na tej stronie, to prawdopodobnie jesteś już tego świadomy i jesteś gotowy na wykonanie potrzebnej pracy.
Jak sam wiesz, reklama na Facebooku i Instagramie jest najszybszym sposobem, żeby dotrzeć do potencjalnego klienta. Wyrównuje szanse praktycznie każdemu, ponieważ możesz zacząć sprzedawać swoje produkty, bez posiadania społeczności, czy dużych zasięgów.
Dlatego, jeśli chcesz nauczyć się, jak ustawić swoją reklamę pod swój kurs online, e-book, program mentoringowy, czy pakiet konsultacji, to jesteś w dobrym miejscu – nauczę Cię tego.
Cześć, z tej strony Dawid Zieliński.
Od 2018 roku intensywnie działam w obszarze reklam na Facebooku i lejków sprzedaży.
Bezpośrednio (i pośrednio) brałem udział w ponad 40-tu kampaniach sprzedażowych produktów cyfrowych.
Pomogłem moim klientom sprzedać kursy online oraz inne produkty cyfrowe na łączną sumę ponad 3 milionów złotych.
Każdy z nich był ekspertem, ale zaczynał od zera (brak społeczności w Social Media) lub posiadał jedynie kilkutysięczną społeczność.
Teraz chcę przekazać swoją wiedzę jak najszerszej liczbie osób. Dlatego tworzę produkty cyfrowe oraz programy wsparcia, które pomogą Ci przejść z miejsca, w którym nie wiesz, jak sprzedawać kursy online, do miejsca, w którym sprzedajesz swoje produkty regularnie, przy jak najmniejszym nakładzie czasu.
Proszę Cię… Przestań wierzyć w takie bajki. Niestety jest wysyp obietnic typu “kup kurs za 47 zł a nauczę Cię jak zarabiać kilkaset tysięcy złotych z Twojego kursu online”. Serio? Szczerze mówiąc, rzygać mi się chce, jak czytam takie obietnice. Masz tak samo?
Nigdy nie zrozumiem, jak szanujący się ekspert może sprzedawać swoje umiejętności i lata doświadczenia w cenie pizzy…Chyba, że daje Ci próbkę swojej wiedzy – tak, żebyście się “poznali” – to ok.
Ale obiecywanie, że dzięki temu zarobisz kilkaset tysięcy złotych jest jednak przesadą i wieje mocną desperacją!
NIE obiecam Ci wyników, jakie osiągają moi klienci, ale masz pewność, że po przejściu wspólnych konsultacji i materiałów dostępnych w Platformie Adsflix, ustawisz reklamy z potencjałem na takie wyniki. Dlaczego tak? Powiem Ci prawdę, której nie usłyszysz z ust większości “guru”.
Bez jego znajomości ciężko Ci będzie sprzedać jakikolwiek produkt. Cały komunikat marketingowy i sprzedażowy na nim się opiera. Jeśli zadajesz sobie pytania w stylu: “Jaki dać temat na webinar?”, “Jaki tekst dać w reklamie?”, “Jakie posty tworzyć w Social Media?”, “Co pisać w newsletterze?”, “Co dać w swojej ofercie kursu online?” tzn., że nie znasz swojego klienta!
Wynikiem tego jest brak reakcji na Twoje treści, brak sprzedaży Twoich produktów cyfrowych, kierowanie komunikatu do wszystkich, używanie w komunikacji ogólnym obietnic, które można znaleźć praktycznie w każdej firmie i co najważniejsze tworzysz produkty na swoich przekonaniach a nie w oparciu o to, czego NAPRAWDĘ potrzebuje Twój klient.
Jak już znasz klienta, to wiesz jaki produkt dla niego tworzyć i co powinna zawierać Twoja oferta. Jeśli nie znasz klienta, to Twoja oferta jest tworzona na “wydaje mi się”, że tego potrzebuje i próbujesz na siłę wcisnąć jemu to co stworzyłeś.
Jeśli znasz swojego klienta, to wiesz w jaki sposób najlepiej konsumuje swoje treści i na podstawie tego jesteś w stanie zaplanować dopasowaną ścieżkę zakupową. W innym przypadku Twoje działania będą bardzo chaotyczne i będziesz “odbijał się od ściany” - czytaj, nie będziesz sprzedawał.
Grafika i tekst reklamowy dopasowany pod klienta. Jeśli nie zadbasz o te dwa elementy, to potencjalny klient po prostu przejdzie do kolejnego posta, czy wideo, które jest dla niego bardziej interesujące.
Jeśli natomiast tworzysz reklamy w oparciu o dobrą znajomość klienta, to przykujesz jego uwagę i sprawisz, że przejdzie na stronę sprzedażową, gdzie może dowiedzieć się więcej na temat Twojego produktu.
Pamiętaj, że tutaj zadanie reklamy się kończy. To jak masz opracowane stronę sprzedażową i jej treść zdecyduje, czy osoba dokona zakupu.
Czas, żebyś się zatrzymał i wyciągnęł wnioski. Co zadziałało? Co nie działało i czego nie warto robić w przyszłości. Czego nowego dowiedziałeś się o kliencie?
Po zebraniu wniosków wracasz do punktu 1 i “urealniasz” swojego klienta”, czyli bardziej poznajesz jaki jest naprawdę, jakie ma potrzeby, wyzwania i problemy. Tutaj zaczyna się cała zabawa od początku - przechodzisz kolejno punkt 1, 2, 3, 4, 5 🙂
Ja uczę Cię kroku 3, 4 i 5 i nie mam wpływu jak zadbasz o dwa pierwsze.
Natomiast im lepiej zadbasz o każdy z wyżej wymienionych czynników, tym więcej będziesz sprzedawał. Jeśli sprzedaż Ci nie idzie, to na 100% kulejesz co najmniej w jednym z nich.
Wyniki moich klientów zostały wygenerowane, ponieważ bardzo dobrze znali swojego klienta, dopasowali pod niego swój produkt i ścieżkę zakupową.
To klienci wykonali większość pracy i sumiennie wykonywali zadania ze wspólnie ustalonej i przemyślanej strategii. Niestety freelancerzy i agencje marketingowe lubią sobie przywłaszczyć tutaj całe zasługi…
A co z reklamami?
Fakt 1: Źle ustawione reklamy – przepalą Twój budżet, nawet jeśli zadbałeś o pierwsze trzy punkty.
Fakt 2: Dobrze i strategicznie ustawione reklamy pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów i pokazują światu wcześniej wykonaną pracę. Dzięki temu kampanie są w stanie wygenerować zacne kwoty przy stosunkowo niskim budżecie!
Cel jest jeden - sprzedaż Twojego produktu! Najczęściej moi klienci wykorzystują ten pakiet, aby wspólnie ze mną przeprowadzić kampanię sprzedażową swojego kursu online, e-booka, programu mentoringowego lub pakietu konsultacji.
Dzięki temu wiedzą dokładnie, jak przeprowadzić swoje kolejne kampanie samodzielnie i jak ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie według schematu, który po prostu działa.
W trakcie indywidualnych spotkań ustalamy również strategię sprzedażową na najbliższe 3-4 miesiące.
W trakcie każdej sesji dodatkowo:
1. Odpowiadam na każde Twoje pytanie związane ze sprzedażą produktu za pomocą reklam na Facebooku i Instagramie.
2. Jeśli nie wiesz jak coś zrobić, to po prostu udostępniasz swój pulpit komputera i robimy to razem.
3. Wykorzystujesz moje kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowej.
*Konsultacje do wykorzystania przez rok od wykupienia pakietu. Spotkania dostępne są od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 17:00.
Dzięki temu masz pewność, że wszystko jest poprawnie ustawione i nie wtopisz swojego budżetu reklamowego, bo np. coś źle ustawiłeś w reklamie.
W trakcie sprawdzania:
1. Sprawdzam Twój schemat ścieżki sprzedażowej.
2. Sprawdzam ustawienia Menedżera Firmy, Menedżera Zdarzeń, Grup Niestandardowych Odbiorców.
3. Sprawdzam ustawienia Twoich kampanii reklamowych przed ich uruchomieniem.
4. Daję Ci informację zwrotną co jest do poprawy i dlaczego.
*Bonus do wykorzystania przez rok czasu od wykupienia pakietu. Sprawdzenie zostaje wykonane maksymalnie 4 dni robocze po zgłoszeniu. Dni robocze obowiązują od poniedziałku do piątku.
Uruchomiłeś reklamę i chcesz, abym szybko na nią spojrzał i potwierdził, że wszystko jest w porządku? Masz do wykorzystania 5 takich sprawdzeń. Można powiedzieć, że jest to "telefon do przyjaciela", który pomaga Ci upewnić się, że reklama jest poprawnie ustawiona.
*Do wykorzystania przez 12 miesięcy od zakupu. Sprawdzenie zostaje wykonane maksymalnie 3 dni robocze po zgłoszeniu. Dni robocze obowiązują od poniedziałku do piątku
Mało kto lubi analizować swoje działania. A szczególnie jak mamy do czynienia z dużą ilością reklam. Tak się składa, że analiza jest moją najmocniejszą stroną - potwierdzone badaniami FRIS® i MaxieDISC®.
W trakcie sprawdzania:
1. Analizuję wyniki Twoich kampanii reklamowych.
2. Analizuję całą ścieżkę klienta i sprawdzam, gdzie można w kolejnej kampanii podkręcić śrubki.
3. Daję Ci informację zwrotną co bym poprawił i dlaczego.
*Do wykorzystania przez 12 miesięcy od zakupu. Analiza zostaje wykonana maksymalnie 7 dni roboczych po zgłoszeniu. Dni robocze obowiązują od poniedziałku do piątku.
Przerabiasz materiały dostępne w Platformie Adsflix (wewnątrz znajduje się kurs z reklam na Facebooku i Instagramie) i technicznie zatrzymałeś się na jakiejś lekcji lub masz wyzwanie, w którym potrzebujesz wsparcia i chcesz je przegadać? Przyjdź na cotygodniowe grupowe spotkanie, w trakcie którego osobiście Ci pomogę. Jest to czas, gdzie możesz udostępnić swój ekran i krok po kroku przechodzimy przez zagadnienia, w których potrzebujesz mojego wsparcia.
Takie spotkania mają Ci pomóc w ruszeniu do przodu w przypadku, jeśli miałbyś wątpliwości w jakimś zagadnieniu.
Przykładowe tematy jakie poruszamy na spotkaniach:
Celem takich spotkań jest, żebyś nie porzucał tworzenie reklam, bo nie znasz na coś odpowiedzi, tylko żebyś przyszedł po odpowiedź i działał dalej!
Jest to grupa tylko dla klientów, dzięki czemu wszyscy są skupieni na jednym celu: sprzedaż swojego kursu online, e-booka, programu mentoringowego lub pakietu konsultacji za pomocą reklam na Facebooku.
Jeśli masz pytanie i nie możesz z odpowiedzią czekać do cotygodniowej grupowej sesji mentoringowej, to po prostu zadaj je na grupie.
Zawsze otrzymasz odpowiedź bezpośrednio ode mnie i innych uczestników grupy.
“Schemat 4Z”, który stanowi uporządkowany proces sprzedaży kursu online za pomocą reklam na Facebooku.
Dzięki “Schematowi 4Z” nie ma znaczenia, czy Twój kurs już istnieje, czy dopiero planujesz go stworzyć. Nie ma też znaczenia, czy posiadasz społeczność, czy dopiero zaczynasz od zera.
Schemat działa we wszystkich przypadkach i pozwala wygenerować pierwsze sprzedaże.
Lekcje w module:
Jest to Twoja baza dowodzenia. Często jest mylony z Menedżerem Reklam, w którym fizycznie ustawiasz reklamy. Dokładnie pokazuję, czym jest i dlaczego poprawne jego ustawienie może zabezpieczyć Twój biznes i dać Ci przewagę nad konkurencją.
Lekcje w module:
W tym module zadbamy o prawidłowe podpięcie karty płatniczej i wprowadzenie danych firmowych na fakturze od Facebooka. Jest to konieczne jeśli chcesz wrzucić zainwestowany budżet reklamowy w koszta firmy.
Lekcje w module:
Bez tego nie jesteś w stanie zrobić skutecznych reklam — mówiąc prostym językiem, będziesz płacił za swoje reklamy więcej niż konkurencja i przepalisz bardzo dużo pieniędzy
Lekcje w module:
To jest moduł, w którym dzieje się magia. Masz fanów, listę klientów, bazę mailową, ludzi odwiedzających Twoją stronę internetową? Możesz powiedzieć Facebookowi, że chcesz do nich wyświetlać reklamy. A z doświadczenia wiem, że te grupy są jednymi z najbardziej skutecznych w reklamach — zarabiasz więcej przy mniejszym wkładzie finansowym.
Omawiam tutaj grupy, które dają najlepsze wyniki przy sprzedaży produktów online oraz jak je prawidłowo stworzyć.
Lekcje w module:
To właśnie w tym miejscu ustawiasz fizycznie reklamy. I to właśnie w tym miejscu będziemy najczęściej sprawdzać skuteczność Twoich reklam. Krok po kroku przedstawiam, jak ustawiać reklamy i czego NIE robić w trakcie ustawiania reklam.
Lekcje w module:
Obliczysz wymagany budżet reklamowy. Dzięki kalkulatorowi dowiesz się jaki budżet przeznaczyć, do pozyskania adresów mailowych lub zapisu na webinar. Określisz potencjalną ilość zapisów na bazę mailową lub ile osób pojawi się na webinarze.
Zrobisz wstępną symulację wymaganego budżetu do kampanii reklamowej.
Lekcje w module:
W internecie możesz znaleźć różne szkolenia z reklam na Facebooku, natomiast są one bardzo teoretyczne i do ogólnej grupy. W tym module skupiamy się typowo na reklamach na Facebooku dla kursu online, e-booka, programu mentoringowego i pakietu konsultacji.
Jesteś prowadzony za rękę od A do Z, dzięki czemu ustawienie reklam stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne.
Lekcje w module:
Pokazuję, w jaki sposób prowadzę reklamy po ogłoszeniu startu sprzedaży produktu. Jest to sprzedaż na zasadzie okienka czasowego, czyli ma określoną datę rozpoczęcia i zakończenia. To tutaj jest największy potencjał sprzedażowy!
Lekcje w module:
Dostaniesz mój schemat do grafik reklamowych i wideo, które wykorzystuję w kampaniach swoich i klientów. Możesz je wziąć i sam stworzyć materiały reklamowe według wytycznych lub zlecić je na zewnątrz.
Bez znajomości klienta ciężko Ci będzie sprzedać jakikolwiek kurs online, e-book, czy inny produkt cyfrowy. Znając klienta tworzysz dla niego produkty, które naprawdę potrzebuje.
Dlatego w Platformie Adsflix znajdziesz szkolenie z obszaru klienta, które poprowadziła Danuta Piasecka – mentorka i doradczyni biznesowa.
Oglądając szkolenie:
Pokazuję jak prześledzić działania konkurencji. Po co wymyślać koło na nowo, jak możesz dokładnie zobaczyć, w jaki sposób Twoja konkurencja pozyskuje klientów, jakie zainteresowania targetują w reklamach oraz sprawdzisz na ich przykładzie, jaki przedział cenowy powinna posiadać Twoja oferta.
Dowiesz się czym jest Funnel Hacking i jak prawidłowo modelować działania konkurencji.
Dokładnie omawiam, w jaki sposób podejść do sprzedaży kursów online, e-booków i innych produktów cyfrowych za pomocą płatnych reklam. Pokazuję dokładną ścieżkę jak pozyskać potencjalnego klienta.
Poznasz skuteczne metody, które najlepiej sprawdzają się u moich klientów.
Po tym jak zrozumiesz dostępne metody, wybierzesz tę, która jest najbardziej zgodna z Tobą. Wspólnie przejdziemy proces tworzenia dla niej reklam na Facebooku.
Nauczysz się jakie strony internetowe zastosować przy budowie bazy mailingowej, czy zapisu na webinar.
Otrzymasz gotowe szablony do zastosowania oraz film instruktażowy jak takie strony edytować pod własne potrzeby i wymagania.
Szablony mogą zaoszczędzić Ci kilka dni pracy, jeśli sam byś tworzył takie strony.
W trakcie kampanii sprzedażowej skupimy się też na budowaniu Twojego zasobu w postaci bazy mailingowej. Jeśli jeszcze nie posiadasz platformy do wysyłki newslettera, to właśnie dane szkolenie jest dla Ciebie.
Dodatkowo pokazuję w szkoleniu w jaki sposób stworzyć strony osadzone na MailerLite i jak poprawnie ustawić kwestie techniczne reklam na Facebooku dla takich stron.
Po ponad 40 kampaniach sprzedażowych kursu online zebrałem dużą listę najczęściej popełnianych błędów, przez które możesz stracić pieniądze i znacząco zmniejszyć liczbę sprzedanych kursów.
Zawsze na nią zerknij przed rozpoczęciem kolejnej kampanii sprzedażowej, bo dzięki temu możesz zaoszczędzić kilka, a nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Jeśli po przejściu lekcji w Platformie Adsflix stwierdzisz, że nic Ci one nie dały, to po prostu napisz do mnie, że chcesz swoje pieniądze z powrotem. Otrzymasz je bez problemu – nie chcę Twoich pieniędzy jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Masz na to 30 dni od zakupu dostępu do platformy.
Doskonałe pytanie! Po pierwsze, jeśli kurs który masz, nauczył Cię reklam na Facebooku i Instagramie, to czemu jesteś na tej stronie…?
Po drugie na rynku nie ma innego kursu z reklam na Facebooku i Instagramie nakierowanego typowo na sprzedaż produktów cyfrowych.
Po trzecie dołączając do Platformy Adsflix, tak naprawdę kupujesz dostęp do mojej wiedzy i doświadczenia. Dlaczego tak? Bo oprócz kursu otrzymujesz dostęp do cotygodniowych grupowych sesje mentoringowych i zamkniętej grupy na Facebooku, w której osobiście odpowiadam na każde Twoje pytanie.
Rozumiem z czym się borykasz na co dzień próbując sprzedać swój kurs online, e-booki, programy mentoringowe, czy pakiety konsultacji. Sam jestem twórcą produktów cyfrowych i też przeprowadzam kampanie sprzedażowe dla swoich produktów. Dlatego w Platformie Adsflix wiedza, którą dostajesz jest w 100% praktyczna – nie teoretyczna.
Dodatkowo platforma na bieżąco jest aktualizowana i nowe materiały pokazują co działa tu i teraz. Wiesz, że coś co działało trzy miesiące temu, może przestać działać za pół roku? Dzięki dostępowi do Platformy Adsflix jesteś na bieżąco z wszelkimi nowinkami reklamowymi i kampanijnymi.
(opinie pochodzą od uczestników Platformy Adsflix, szkoleń, oraz klientów usługowych)
Karolina Włodarczyk
pediwow.pl
Danuta Piasecka
szkolaprezesek.pl
Magdalena Steblewska
Socialmanagerki.pl
Krzysztof Głowacki
szczesliwi-razem.pl
Tomasz Rosłon
zostanmuzykiem.pl
Szymon Szpara
szymonszpara.pl
Gosia Galbas
gosiagalbas.com
Anna Dyjak
annadyjak.pl
Agnieszka Baranowska
Rodzic Nastolatka
Daniel Bartosiewicz
dbest-content.com
Umów się na niezobowiązującą 20-minutową rozmowę lub napisz do mnie na adres: kontakt@adsflix.pl
UWAGA: Spotkanie nie jest konsultacją. Skupiamy się na tym, czy Platforma Adsflix lub pakiet Adsflix Kampania jest dla Ciebie odpowiednia.
Promocja ważna przez:
Współpraca z agencją marketingową zaczyna się od 1 500 zł brutto i to tylko w podstawowych kwestiach reklamowych. Nie liczyłbym tutaj na olbrzymie zaangażowanie takich osób. Standardowo koszty obsługi reklamowej (na wysokim poziomie) zaczynają się od 3 690 złotych brutto miesięcznie. Czyli rocznie potrzebujesz od 18 000 do 44 280 zł na samą obsługę Twoich reklam. I to bez budżetu reklamowego!
Dodatkowo potrzebujesz co najmniej 3 000 złotych brutto miesięcznie budżetu reklamowego, żeby miało to jakikolwiek sens. To daje dodatkowe 36 000 złotych.
I tak mamy zawrotną sumkę od 54 000 do 80 280 złotych rocznie, jeśli myślisz o zlecaniu reklam na zewnątrz!
Dlaczego mówię w skali roku? Ponieważ inwestując jedyne 6 150 zł brutto otrzymujesz dostęp do mojego indywidualnego i grupowego wsparcia + dostęp do Platformy Adsflix aż na cały rok!
Możesz też dzięki temu spokojnie przeznaczyć mniejszy budżet reklamowy miesięcznie, bo nie będziesz miała dodatkowej presji z zewnątrz, że MUSISZ zapłacić za obsługę reklamową agencji lub freelancera.
Jestem w 100% pewien tego, co właśnie oddaję w Twoje ręce.
Wszystko, co przygotowałem dla Ciebie, jest wynikiem mojego doświadczenia z przeprowadzonych kampanii sprzedażowych u moich klientów i u mnie.
Dlatego dołączając dzisiaj, niczym nie ryzykujesz!
Jeśli po przerobieniu wszystkich lekcji w Platformie Adsflix stwierdzisz, że nic Ci one nie dały, to po prostu napisz do mnie, że chcesz swoje pieniądze z powrotem.
Wystarczy, że napiszesz do mnie jednego maila i już – zero ryzyka!
W tym przypadku podejmujesz świadomą decyzję, że się poddajesz i rezygnujesz ze sprzedaży swojego kursu online. Czy tego chcesz, czy nie, to od reklam nie uciekniesz. Jeśli chcesz zaistnieć w na Facebooku i Instagramie, to musisz zainwestować w płatne reklamy. W dzisiejszych czasach tylko nielicznym udaje się organicznie zbudować duże zasięgi.
Po za tym reklama jest o wiele prostsza. Ustawiasz ją dzisiaj i już docierasz ze swoją ofertą i propozycją do potencjalnego klienta.
Pewnie! O ile możesz powiedzieć „Tak, jestem gotowy, żeby:
Szukanie tych wszystkich informacji wiąże się z kilkoma rzeczami:
Dołącz do Pakietu Kampania, gdzie przeprowadzę Cię przez cały proces ustawiania reklam. Dodatkowo korzystasz z mojego bezpośredniego wsparcia w trakcie cotygodniowych grupowych sesji mentoringowych i zamkniętej grupy na Facebooku.
Jesteś tutaj, dlatego wybierz najlepszą decyzję dla Twojego biznesu i podejmij działanie już teraz.
Oferta ważna przez:
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz dostęp na rok czasu.
Dostęp otrzymujesz od razu po zakupie — na Twoją skrzynkę otrzymasz mail z loginem i hasłem, jak również instrukcją logowania do Adsflix. Po zalogowaniu się do platformy zobaczysz dostępne materiały.
Tak, materiały są i będą aktualizowane.
Otrzymujesz dostęp do cotygodniowych grupowych sesji Pytań i Odpowiedzi (Q&A), które odbywają się w środy o godzinie 18:00. Dodatkowo możesz zadawać bieżące pytania w zamkniętej grupie dla kursantów.
Na chwilę obecną nie wspieram rat. Bramka płatnicza TPay posiada opcję ratalną “TPay Raty”, natomiast nie zgłębiałem informacji jaki dodatkowy koszt związany jest z jej wyborem.
Tak. Domyślnie płatność odbywa się za pomocą bramki płatniczej TPay. Wystarcz zmienić metodę płatności na kartę.
Napisz na adres: kontakt@adsflix.pl i prześlemy informacje o możliwych płatnościach.
Napisz na adres: kontakt@adsflix.pl i odpowiem najszybciej jak to możliwe.
Jeśli doczytałeś do tego miejsca, to znaczy, że chcesz zacząć sprzedawać swoje kursy online za pomocą reklam na Facebooku, ale coś Cię blokuje…
Chcę się z Tobą podzielić cytatem autorstwa Lesa Browna, który zmienił moje całe życie.
„Cmentarz jest najbogatszym miejscem na ziemi, bo tu znajdziesz wszystkie niespełnione nadzieje i marzenia, nigdy nie napisane książki, nigdy nie zaśpiewane pieśni, nigdy nie dzielone wynalazki, lekarstwa, które nigdy nie zostały odkryte, a wszystko dlatego, że ktoś za bardzo się bał, by zrobić pierwszy krok, stawić czoła problemowi lub był za mało zdeterminowany, by zrealizować swoje marzenie”.
I coś w tym jest, prawda?
Mamy wiedzę i umiejętności, których inni potrzebują, ale świat ich nie zobaczy tylko dlatego, bo boimy się i nie chcemy wyjść ze swojej strefy komfortu. To smutne, prawda?
Możesz pomóc setkom i tysiącom ludzi rozwiązać ich problemy i zmienić ich życie na lepsze! I wiesz co?
TO, CO ROBISZ, MA ZNACZENIE!
Może po prostu nie wierzysz w siebie, ale ja w Ciebie wierzę! Koniec z wymówkami, dlaczego teraz nie jest dobry czas na stworzenie i sprzedaż swojego produktu.
Nie czekaj na “lepsze dni”. Nie będzie lepszego czasu niż TEN, KTÓRY jest TU i TERAZ!
Chcę Ci pomóc, ale mogę to zrobić tylko, jeśli dołączysz do Pakietu Kampania.
Moja propozycja jest bardzo prosta. Dołącz teraz i przetestuj dostępne materiały przez 30 dni. To jak jazda próbna samochodem, gdzie zdejmuję z Ciebie całe ryzyko…
Do zobaczenia po drugiej stronie na konsultacji 1 na 1 🙂
Dawid Zieliński
Pomagam w sprzedaży kursu online, ebooka, programów mentoringowych i pakietów konsultacji wykorzystując reklamy na Facebooku i Instagramie.
UWAGA: Spotkanie nie jest konsultacją. Skupiamy się na tym, czy Pakiet Kampania jest dla Ciebie odpowiednia.